Tuesday 1 August 2017

Penipuan Forex Malaysia


NEXUSFX PELABURAN FOREX NEXUS FX SCAM. Sesiapa dah bergabung sila buat produk melalui syarikat terus agar anda dapat untung. Sesiapa yang nk tahu scam NEXUSFX Mesti anda sebarkan di. Sila berjumpa dengan orang pertama yang membawa dan beritahu saya nk tahu dari mana sumber syarikat ini wujud Pejabat, pemilik dan sebagainya. Sila ambil perhatian jika duit anda sudah join ditanggung sendiri. NEXUSFX GLOBAL TERBATAS SCAM NEXUS FX SCAM. DALANG PENIPUAN ORANG MALAYSIA 001 HAHAHAA. NEXUSFX SCAM BIG MALAYSIA NEXUS FX OWNER MALAYSIA. Syarikat syarikat dari malaysia Ia adalah diasaskan oleh Orang yang pertama bergabung yang selalu berurus dengan syarikat. Ni adalah berdaftar sah dan memalsukan maklumat di United Kingdom. Apakah benar syarikat ini ada pejabat fizikal disana Apa orang yang memperkenalkan syarikat ini sudah pergi ke pajabat Syarikat ini tiada urusan bank untuk deposit dia adalah alam maya. Sila semak dimana pendaftaran syarikat berada Syarikat yang Benar2 wujud dan bagi investasi mestilah ROI rendah. Ia tidak menafikan dengan bonus2 sangat tinggi Sila ambil perhatian bahawa syarikat ini dari Orang Melayu Malaysia. Nexusfx Global Limited SCAM Nexusfx Global Limited TIPU Nexusfx Global Limited PALSU Nexusfx Global Limited TIADA HUBUNGI NO SYARIKAT Nexusfx Global Limited ALAMAT PALSU. SILA LAPORKAN KE PIHAK BERKUASA UTK SIASATAN Greig Phillip, 2 Lantai 1, Woodberry Grove, Finchley Utara, Inggris, Inggris, N12 0Dr. Scam dan penipu tipu Simple theme Didukung oleh Blogger. Soalan Forex tipu. Kawan saya kata forex ni tipu, tiada orang perseorangan yang boleh dilakukan forex pela bank sahaja itu benar dia kata dia pernah kerugian hampir 40 ribu kerana forex. Jika kawan anda kata orang Perseorangan tidak boleh berdagang forex, ianya jelas menunjukkan dia sendiri pun tidak faham forex Bahaya menerima saran dari orang yang sebegini kerana tak pandai, tapi memandai-mandai Nasihat dari orang begini sangat senang dicari Nasihat percuma seperti ini berlambak-lambak disekeliling anda. Ada satu kisah Kayaknya seperti yang saya inginkan. Saya ingin bergabung dengan saya. Saya ingin bergabung dengan saya. Apa bila saya katakan saya mencari beberapa hartanah lagi untuk dibuat sewa, terus dia lantang bersuara JANGAN jangan beli hartanah sekarang kerana pasaran hartanah sekarang ni lembab, susah nak cari penyewa, jatuh harga panjangnya sungguh saran dia. Bila saya tanya balik, wah wah sudah pasti ahli dalam hartanah, tentu byk hartanah terbangun ada lagi dan nak jual sebiji dua , Juallah kepada saya, dengan tersengih-sengih dia menjawab Takde, saya pun sewa jer Awak ada rumah sewa di kawasan Setapak tak nak sewa. Maaf, disini saya berniat menunjuk-nunjuk Saya ceritakan ini sebagai pembelajaran saja Saya memiliki beberapa hartanah di beberapa Lokasi sekitar segitiga emas KL dan kesemuanya tidak pernah tiada penyewa lebih dari 7 hari Dan harga hartanah pula makin meningkat Ini kerana kos makin meningkat kos buruh, besi, simen, bata, jentera, tanah dll Tak mungkin jika harga kos naik, tapi tidak turun Masuk akal langsung lokasi memainkan peran penting dalam hartanah. FREE advise memang banyak, hati-hatilah menerima nasihat percuma ini kerana selalunya diberik An oleh mereka yg tidak berpengalaman. Berbalikan dengan teman anda mengajarnya hampir sama Ramai org yg kata forex tipu dan sebagainya sbb mereka sendiri pun tak faham pelaburan Inilah bezanya rakyat di negara maju seperti Amerika Serikat, Eropah dan Jepun dengan rakyat Malaysia dan negara2 Asia Tenggara yg lain Yang rata-ratanya masih belum matang dalam soal pelaburan Kita jauh ketiggalan penyebab tu kita gelarkan negara2 maju ini sebagai negara maju karena kita sendiasa ketinggalan dibelakang. Mungkin ramai yg rugi dalam forex kerana mereka2 ini kebanyaknya perdagangan tanpa ilmu, atau wang kepada orang perseorangan atau Penganjur tanpa ada kawalan mereka sendiri Bila penganjur lari, siapa yg rugi Contoh penganjur yg sebenarnya main forex kemudian lari seperti Pak Man Telo, HYIP, Ponzi, Skim cepat kaya, Piramid, Platinum Lane, dan 1001 macam lagi Penganjur ini mendapat untung berjuta - Juta ringgit dari forex terbukti forex memang menjanakan wang yg banyak tapi kemudian mereka Ini lari kerana tak mahu berkongsi kentungan dengan pelabur mereka SIAPA yg rugi. Bukanlah salah forex, bank atau broker forex, tapi salah diri sendiri yg cetek ilmu atau milik wang mereka kepada pihak penganjur yg tak bertanggung jawab ini sendiri yg perlu dihalahkan kerana tak faham Tapi buat2 pandai dan terikut2 pula dengan orang2 yg tak pandai tapi memandai2.Adalah lebih baik kita yg mengawal wang kita sendiri tanpa berbagi kepada mana2 individu Saya juga tidak menerima wang pelaburan dari sesiapa untuk dilaburkan walaupun ramai yg minta saya tolong laburkan wang saya Saya hanya hanya Cara agar setiap individu dapat melaburkan sendiri wang mereka tanpa melalui orang tengah atau penganjur Saya yakin, usaha saya ini yg mengajar orang ramai melabur sendiri dengan kawalan 100 oleh pelabur sendiri ini sedikit banyak dapat menampung ramai orang dari rugi akibat terkena dan tertipu dengan skim2 seperti Skim cepat kaya, ponzi, piramid, HYIP dsb. Betul , Dahulu bank mmg dan individu miliarder yg punya net worth yg berbillion saja yg dibenarkan melabur dalam forex, sejak tahun 1996, forex terbuka untuk orang perseorangan, iaitu pelabur runcit investor ritel seperti kita semua selepas diluluskan untuk terbuka kepada orang ramai oleh Presiden Amerika ketika Itu, Bill Clinton. Maaf, Saya pasti teman anda itu terlalu cetek ilmu pelaburannya selain tak faham pelaburan, dia juga rugi 40ribu, membuktikan dia mmg tak pandai forex tapi memandai2 jika pandai, taklah dia rugi 40ribu Anda boleh menerima saran dari orang seperti ini atau Dr orang yg mahir pilihan di tangan anda. Artikel Oleh Admin. TEKNIK FOREX SEBENAR TFS. Saya Khalid Hamid seorang WAKTU FOREX FOREX Saya merupakan bekas Eksekutif Bank Antarabangsa yang pernah terbangun sebagai CURRENCY ANALYST Tugas saya ternyata adalah pergerakan matawang yang digerakkan oleh berita - Berita ekonomi. Selain itu, saya juga aktif membantu para pedagang serta menyumbangkan tips artikel Dalam forum-forum forex tempatan dan juga antarabangsa. Pengalaman sebagai analis mata uang dan keaktifan berforum selama 9 TAHUN telah banyak membentuk saya menjadi trader seperti yang anda lihat pada hari ini. Sebelum ini, sejak 2011 saya telah menulis 5 buah ebook berjudul TEKNIK FOREX SEBENAR V1 , V2, V3, V4 dan V5 Kini, setelah melalui banyak proses penambahbaikan, ia kembali dengan lebih mantap dalam bentuk Buku DVD iaitu TEKNIK FOREX SEBENAR EDISI KE-6.APA ITU FOREX. Kepada yang pertama kali terbaca tentang forex, istilah Forex FX diambil. Nilai singkatan FOR eign EX change atau Tukaran Matawang Asing Forex adalah pasaran kewangan terbesar di dunia dengan nilai transaksi lebih dari USD 5 TRILLION SEHARI Ia jauh mengatasi pasaran-pasaran lain seperti Saham, Komoditi, Logam dan lain-lain Forex berlaku untuk anda menjual SELL matawang Negara anda dan membeli BUY matawang negara lain Contohnya, jika anda melancong ke London, anda harus menjual matawang Ringgit MYR atau membel membelikannya I matawang Pound Sterling GBP. Kalau dulu forex hanya boleh dibuat di kaunter, kini ia sudah bisa dilakukan secara ONLINE Asalkan ada komputer internet, anda bebas untuk trading di mana-mana sahaja, pada kapan-bila masa. Apa yang hebat tentang forex lah, KITA SEMUA YA, KITA SEMUA BOLEH MENJARA PENDAPATAN YANG LUMAYAN DENGAN CEPAT DAN MUDAH. Untuk menjadi seorang trader forex, anda hanya perlukan komputer smartphone, internet dan sedikit modal ikuti kemampuan anda Itu sahaja. FOREX ADALAH SANGAT MUDAH. Anda mungkin akan rugi beribu-ribu Atau puluhan ribu, dan mungkin juga ratusan ribu ringgit dalam masa beberapa hari atau jam sahaja Bacalah tragedi sadis forex di bawah. Seorang trader kerugian USD4,950 kira-kira RM21,285 dalam masa 1 malam sahaja kerana yakin yakin tidak ada stop loss had Kerugian maksimum yang akan ditanggung. Seorang pedagang hebat kerugian lebih USD10,000 lebih RM43,000 dalam masa beberapa minit sahaja angkara pengumuman berita Non-farm Payroll NFP da N Canadian Employment Change EC. Ada yang membuat pinjaman peribadi sehingga USD25,000 dalam RM107,500 untuk melabur dalam forex dalam 2 masa, modalnya habis licin Malangnya, perlu dimutakhirkan sampai 10 tahun lamanya. Kena tipu RM33.000 kerana penuhai Skim forex dan kerugian USD5,830 RM25,069 akibat perdagangan tanpa ilmu seperti dua pengadu di bawah. SAYA TIDAK MAHU ANDA JADI BEGITU. KENAPA TEKNIK INI DIDEDAHKAN. Teknik ini didedahkan kerana saya sangat kasihan melihat TERLALU RAMAI TRADER yang masih TERKIAL-KIAL dalam forex Ini kerana mereka banyak melakukan KESILAPAN BESAR seperti. Tidak seimbang Stop Loss dalam perdagangan. Stop Loss melebihi Target Profit. Trade pada waktu yang salah secara hentam kromo. Memilih pasangan yang susah nak profit. Langsung tidak mengerti Money Management. Menggandakan banyak selepas kerugian BALAS DENDAM. Modal tidak mencukupi dan banyak lagi lah. Kesilapan-kesilapan seperti inilah yang membunuh seseorang trader Saya sudah melalui semua itu, dan PERCAYALAH IANYA AMAT-AMAT MEMERITKAN. Jadi, atas dasar saya tidak lagi mahu para trader kecundang sebelum berjuang, seperti apa yang pernah saya lalui asli TEKNIK FOREX SEBENAR cukup lengkap dengan segala ilmu, teknik dan senjata yang diperlukan untuk menjadi seorang trader yang hebat dan tidak Harus terus berputih mata. Nak berjaya dalam forex, ikut jer 2 langkah ni. JUAL DI PUCUK, BELI DI AKAR.2 TEKNIK BERITA PERDAGANGAN TFS. PAS EKSKLUSIF TFS PRIVATE GROUP. NAK SENANG, CEPAT, DAN MURAH. NAK SUSAH, LAMBAT, DAN MAHAL. pilihlah secara bertahap ya. Jika anda masih merasakan harga di atas mahal, renungkan fakta-fakta ini.95 trader adalah trader yang gagal, mahu tak anda jadi salah seorang trader 5 yang berjaya. Kebanyakan trader akan kehabisan modal mereka dalam masa 3 bulan Sahaja Ada yang rugi ratusan, ribuan, puluhan ribu dan juga ratusan ribu ringgit kamu tentu tak nak jadi salah seorang yang mereka kan. Ini bukan indikator robot yang merapu ini adalah TEKNIK FOREX SEBENAR Anda tidak perlu Kan puluhan ratusan ribu ringgit untuk membeli sesuatu yang tidak berkesan. Anda tidak perlu lagi butuh masa, tenaga dan wang ke sana ke mari mendalami ilmu forex yang belum pasti lagi betul atau tidak TEKNIK FOREX SEBENAR adalah penyelesaian yang lengkap terhadap segala galanya. Bukan senang nak Belajar forex tanpa demo TEKNIK FOREX SEBENAR dengan contoh bergambar dan video panduan Budak sekolah pun bisa memahaminya, apatah lagi orang dewasa. Indikator biasanya dijual di harga RM100 00 250 00, manakala kelas dan seminar dalam lingkungan RM1, 000 00 5.000 00 Itupun Tanpa ditindaklanjuti penganjur TEKNIK FOREX SEBENAR pula tak sampai RM700 00 dan anda hanya perlu melenyaplah sahaja seumur hidup. Harga yang ditawarkan adalah TERLALU MURAH jika nak dibandingkan dengan yang anda terima anda tidak perlu pergi kelas, beli indikator, baca forum berbulan - Bulan, trial and error mencuba 1.001 indikator teknikal, atau pergi ke seminar Trader selur Uh dunia menggunakan teknik ini bukan untuk forex, tapi juga untuk SAHAM, OPTIONS, CPO, GOLD, dan SILVER. Saya tak akan paksa anda untuk membeli, kerana itu hak anda Profit forex sudah cukup untuk saya Kejayaan saudara saudari berada di atas USAHA ANDA SENDIRI Saya ragu membantu apa yang termampu Antara menghabiskan beribu-ribu ringgit ATAU RM698, yang mana akan anda pilih. ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG YANG BIJAK MEMANFAATKAN PELUANG FOREX ADALAH SALAH SATU LUBUK REZEKI SIAPA TAHU, MUNGKIN REZEKI ANDA ADA DALAM FOREX KAN. SELAMAT MAJU JAYA SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI MELAWAT WEBSITE INI, TAK KIRA SIAPAPUN ANDA INGATLAH, ORANG YANG BERUSAHA MENGHARGAI MASA ADALAH ORANG-ORANG YANG BERJAYA. ps Sekali lagi suka saya ingatkan, anda tak perlu membazir masa, tenaga dan wang anda menimba ilmu di sana Disini untuk mendalami forex TEKNIK FOREX SEBENAR ada kesemuanya. pps Angka 5 angka seminggu tidak berlaku dengan forex Saya telah pun melakukan dan membuktikannya Hanya 1 Jam sehari diperlukan, boleh trade di mana-mana sahaja yang anda mahu Ia langsung tidak terjawab kehidupan anda 5 angka minggu dengan usaha 1 jam sehari Ianya berlaku untuk melakukan dalam bidang lain, dan tidak dengan forex melalui TEKNIK FOREX SEBENAR. ppps RM698 adalah salah satu dari jumlah Yang kecil jika nak dibandingkan dengan potensi TEKNIK FOREX SEBENAR Pelaburan yang terbaik bagi seseorang individu adalah pelaburan ke dalam DIRINYA SENDIRI melalui ILMU dan ini merupakan salah satu ilmu yang ada di dunia ini.

No comments:

Post a Comment